دیدار استاندار نجف با هیات رسانه ای جمهوری اسلامی ایران + تصاویر گزارشی از جلسه نقد و بررسی کتاب «کارنامه فیاض: مجموعه آثار دکتر علی اکبر فیاض» اکران مردمی فیلم سینمایی «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی و الناز حبیبی در سینما هویزه مشهد + فیلم سینما، آینه استحاله فرهنگی حضور زنان مشهدی در طرح طوبی، باعث هم‌فکری و هم اندیشی و تبلیغ عفاف و حجاب می‌شود یادی از غلامرضا صدیق غریب، معلم فرهیخته مشهدی| شاعری که غریب نبود تربیت ۱۵۰۰ مُبلّغ با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در کشور نگاهی به سریال «اکازیون» به کارگردانی مسعود اطیابی| در سخیف بودن، استثنایی وجود ندارد! خلاقیت در هنر، هدایتگری در معلمی نشست طرح ملی طوبی، در مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) مشهد برگزار شد برای معلم مهربان و روشنگرم «ناخن‌کشیدن روی صورت شفیع‌الدین»، رمانی از قاسم فتحی منتشر شد مسعود اسکویی درگذشت + علت فوت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ جای خالی طنز صادق و دلسوزانه «گل آقا» تجربه‌ای دلنشین: کنسرت محسن ابراهیم‌زاده در برج میلاد
سرخط خبرها

هم افزایی میان فعالان رسانه از مهمترین اهداف جشنواره است

  • کد خبر: ۱۸۹۷۸۹
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱
هم افزایی میان فعالان رسانه از مهمترین اهداف جشنواره است
دبیر سومین جشنواره رسانه‌ای بین المللی امام رضا(ع) گفت: مهم‌ترین هدف جشنواره هم افزایی میان فعالان رسانه‌ای است.

اکبر نصراللهی در گفتگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: این جشنواره با هدف شناخت تولیدکنندگان و فعالان حوزه سیره وفرهنگ رضوی، شبکه سازی و ارتقای کمی و کیفی در حوزه رسانه‌های دینی به ویژه سیره رضوی برگزار شده است.

نصراللهی بیان کرد: شاید بتوان گفت مهمترین هدف این جشنواره هم افزایی بین فعالان رسانه‌ای است و از طریق ارتباط با یکدیگر، تجربیات خود را در عرصه کاری خود افزایش دهند.

وی افزود: دوره نخست جشنواره را با همین اهداف برگزار کردیم و به دلیل استقبال گسترده و ذوق و شوق شرکت کنندگان، تصمیم گرفتیم کار را ادامه دهیم که در دوره دوم بخش رساله و پایان نامه‌ها را به بخش داوری اضافه کردیم.

نصراللهی تصریح کرد: یکی از دلایل اضافه کردن بخش پایان نامه‌ها ترکیب بعد احساسی با علمی در ترویج سیره رضوی است تا تولیدکنندگان علاوه بر توجه به بعد احساسی، به بعد عقلانی نیز در آثار خود بپردازند و تعامل بین رسانه‌ها و حوزه‌های علمی و دانشگاهی از اهداف دیگر این جشنواره قرار گرفت.

دبیر جشنواره رسانه‌ای بین المللی امام رضا (ع) با اشاره به امتیازات دوره سوم این مراسم گفت: وجه تمایز جشنواره سوم نیز دریافت آثار به زبان‌های مختلف است و اگر همه تولیدکنندگان سیره رضوی از هر جای دنیا و با هر زبانی آثار  خود را ارسال می‌کردند به مرحله داوری راه می‌یافت. همچنین دریافت سوژه‌های رسانه‌ای از سوی افرادی که امکان تولید ندارند به عنوان صرفا پیشنهاد دهنده سوژه و بخش پویش‌های مردمی و رسانه‌های مجازی را نیز بنا به اهمیت و گسترش رسانه‌های فضای مجازی در دوره سوم به جشنواره اضافه شد.

اکبر نصراللهی تشریح کرد: با توجه به حجم جنگ ترکیبی و کثرت رسانه‌های ضد دین که در فضای مجازی وجود دارد تلاش داریم با توانمندکردن رسانه‌های دینی از اعتقادات دینی مردم صیانت کنیم و بتوانیم جهاد تببین، روایت اول، بازدارندگی، کنشگری فعال و واقع نمایی را در رسانه‌ها ایجاد کنیم.

وی تاکید کرد: جشنواره رسانه‌ای بین المللی امام رضا (ع) را موفق می‌دانیم و باورمان این است اگر بخواهیم به شبکه سازی رسانه‌های دینی برسیم با یکی دو جشنواره محقق نمی‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->